Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Serija eksplozija u Tehničko-remontnom zavodu u Kragujevacu: Jedna osoba poginula, 25 povređenih, a tri osobe se vode kao "nestale"; Zoran Đorđević - požar ugašen, postoji opasnost od novih eksplozija

Komentari (31) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 28 februar 2017 18:34
???
Ministar odbrane Zoran Đorđević ranije rekao da je u 13.20 u Tehničko-remonom zavodu u Kragujevcu došlo do prve ekspozije u kojoj nije bilo povređenih ni stradalih.

Šta bi ovo trebalo da znači?
Preporuke:
69
1
2 utorak, 28 februar 2017 19:23
Rezhirano od strane
Šta bi ovo trebalo da znači?

cilj je shirenje kulture straha a oni su ti koji ce obezbediti sigurnost, naravno ako im dozvolite da vas TOTALNO unishte prvo.
Posle ce religiozni marshal da vi obeca mesto u nebeskoj srbiji.
Preporuke:
61
5
3 utorak, 28 februar 2017 19:46
brzi
Samo da ne organizuju helikopterskog prevoza povređenih da ne bude još više žrtava.
Preporuke:
80
9
4 utorak, 28 februar 2017 19:49
negi
Batalite vickaste komentare i nemojmo se sprdati sa nesrećom gde ljudi stradaju.Ovo nije prva tragedija u fabrikama namenske industrije već predstavlja kontinuitet sličnih nesreća od Grmeča,Bariča,Užica,Čačka i Lučana.
Preporuke:
70
11
5 utorak, 28 februar 2017 21:20
nikola
Tacno da nije prva eksplozija u takvoj vrsti fabrike ali smo ziveli u drugacijoj drzavi mada je Vucic bolji od njega(Tita)?
Preporuke:
14
44
6 utorak, 28 februar 2017 21:41
Ali ipak :))) Negi more
U pravu si Negi, ovo je ,,kontinuitet,, i sa eksplozijama u zadnjim godinama u fabrikama tzv. namenske, ali i sa Pasuljanskim livadama i jos nekim dogadjajima

Hmmm, u pravu si i da za ovakve stvari ne treba vickastosti, ovo je Posao za ozbiljne i iskusne ljude. Kao u pogledu infiltracionih sposobnosti tako i sto se tice diverziono-tehn.znanja.

Saopstenje Komande OSV sledi, a vec se sada moze dati najvisa Pohvala pripadnicima Diverz. grupe iz sastava ,Oficirskog Puka, OSV!

Ostadose bez obecane ture artiljerijske municije srPska braca iz Vooruzhenih Sil Ukraine. A hvalili Ukropi mLogo srpsku municiju :))

Ehh, a kako je 5. oktobra 2000 sve izgledalo lepo, Srbi su pali, racunali su ustati vise nece, rado se oblacila uniforma Kvislinske Vojske srPije, HRASTOVI SE SEKLI, MANASTIRI POTAPALI... Nasred ZEMLJE SRBIJE

Kas ono, zacu se PESMA skoro zaboravljena:
Po dolinam i po vzogryam, shla Diviziya vperyod, chto bi s boyu vzyat Beograd, KVISLING-Armii Oplot!

Uraaaaaaaaaaaaa
Preporuke:
51
8
7 utorak, 28 februar 2017 21:42
brzi
@negi

Moj komentar nema nikakvih vickastih namena, posebice ne u ovakvoj tragediji. Hteo sam samo da ukažem na činjenicu da vam vaši političari i državne službe među kojima i vojska rade ko po koncu po sistemu da sve što sa rukama urade sa dupetom unište. Kao što sam čitao u vestima na nekim drugim portalima to vam nije prva takva nesreča. Na helikopter sam se setio radi vaših prošlogodišnjih tragičnih događaja i ne najidelanijih vremenskih uslova za letenje.
Preporuke:
28
17
8 utorak, 28 februar 2017 21:57
negi
@ nikola......Nisam ni mislio na Titovo vreme,u njegovo vreme ne bi ni znali da su se dogodile već na poslednjih dvadeset godina.Upoznat sam sa nivom zaštite i bezbednosti u fabrikama namenske industrije tako da znam o čemu pričam.Nivo zaštite i bezbednosti u ovim fabrikama je na nivou iz šezdesetih godina i vremena njihovog osnivanja i tu se ništa nije ulagalo.Kada tome dodamo da na osetljivim mestima rade ljudi angažovani preko novosnovanih agencija za zapošljavanje i da nisu prošli osnovnu obuku rada sa visoko rizičnim materijama jasno je da su nesreće koje su se dogodile i ova sada u Kragujevcu nesreće "koje samo čekaju da se dogode".I ne radi se samo o ovoj vlasti već o svim vlastima unazad.
Preporuke:
27
6
9 utorak, 28 februar 2017 22:23
Ali ipak :)))
Tacno Negi. Sve se slazemo. Sta ces ,,dogadjaju se nesrece,, .... eto i sam rece, citiram te: I ,,nesrece,, koje TEK treba da se dogode !!!

Stvarno si na ovom portalu jedan od najstrucnijih za datu oblast, a izgleda i ,,Vidovit,,! Skroz si u pravu za ,,buducnost,,.... Potpisujem !

A bre ,,nesrece,,.... Nego Negi zasto se meni Moma iz Bataje nesto ,,ukazuje,, ? A kao ,,Partizan u dusi,, vuce me nesto na ,Prvi Partizan, i to Uzice Komunjarsko (oppsss ,,slobodarsko, hahaha)... Ili Baza Jug a? ,,Siptari,, ce biti ,,krivi,, zar ne? Opsss Banci-Al, za tebe kao ,,bratstvo-jedinstvenika,, verujem da ne postoje shiptari :)

Iz tvojih usta u Bozje usi ,,Tovarish,, Neginjin !

P.S. I daj predlog-nacrt za generalno obnavljanje sistema i mera za tehnicko-tehnolosku zastitu objekata ,,Namenske,, (za Ukrope i ,,Islamsku drzavu IM JE NAMENA KRVAVA!) industrije vam ,,drzave spRdije,, :))

P.S.S. Za ,,kadrovska,, pitanja HTZ, PPZ i FTO se ne sIkiraj, MOZEMO MI SVUDA DA UDJEMO!
Preporuke:
24
5
10 utorak, 28 februar 2017 22:36
negi
@Ali ipak :))) Mani me tvojih fora,vidim ušli ste na Kosovo i svi se Šiptari po..li od straha i ovi Turci i vehabije po Bosni.Pričam o nivou radne zaštite i bezbednosti u fabrikama namenske industrije koja je na nivou praistorije i nisu potrebne nikakve tvoje teorije.
Preporuke:
16
13
11 utorak, 28 februar 2017 23:09
Neisprani Mozak @ negi
Ovo nije prva tragedija u fabrikama namenske industrije već predstavlja kontinuitet sličnih nesreća od Grmeča,Bariča,Užica,Čačka i Lučana.
Da li sam sklon "teoriji zavere", ili kontinuitet nije slučajan?
Da li je "koincidencija" da je preseljenju fabrike municije iz Užica* prethodilo par ovakvih "incidenata"?
Da li je "koincidencija", ili se ovaj kontinuitet dešava paralelno sa ubeđivanjima da nam je municija stara, "ubuđala" i opasna, pa će nam zbog toga NATO "pomoći" da je uništimo?
_____________
*Fabrika koja je isti posao radila prethodnih 100 godina i na koju NI JEDNA NATO bomba nije pala tokom bombardovanja, jer joj je NEMOGUĆE prići ni sa najsavremenijim navođenim projektijima je proglašena za "nebezbednu" i preseljena NA POLjANU!!!
Radnik koji je celi radni vek proveo u toj fabrici mi je rekao da se za njegovoga radnog veka nikada nije desio ni sličan incident!!!
Preporuke:
52
1
12 utorak, 28 februar 2017 23:23
ANALITICAR
ALI IPAK

Mozes li objasniti sta zelis da kazes , da je ova nesreca necija diverzija ili sta . Brate ozbiljna je tema a ti pises u siframa , nisam razumio sta si zelio da kazes .
Preporuke:
14
6
13 utorak, 28 februar 2017 23:37
negi
@Neispran mozak....Fabrika u Užicu ne radi ovaj tip municije već streljačku municiju i nigde nije preseljena već se gradi nova fabrika radi proširenja kapaciteta. Nesreća koja se tada desila u Užicu i koja je odnela sedam života desila se u odelenju baruta koji se odatle distribuira na proizvodnu liniju.Ova nesreća u Tehničko- remontnom zavodu u Kragujevcu najverovatnije se desila prilikom demontiranja(uništavanja)artiljeriske municije čiji je rok upotrebe istekao(još nema podataka šta se stvarno desilo), jer Tehničko-remontni zavod u Kragujevcu ne prizvodi artiljerisku municiju,tu municiju prizvodi fabrika u drugom gradu.To je moje mišljenje,ne mora da znači da sam u pravu ali mislim da jesam.Ako je ovo tačno što ja predpostavljam smatram da je Tehničko-remontni zavod radio posao (uništavanje municije kojoj je istekao rok)za koji nije kvalifikovan i osposobljen ali pošto se radi o velikom novcu za obavljanje posla upustili su se u taj posao kako bi namakli pare i preživeli.
Preporuke:
12
14
14 utorak, 28 februar 2017 23:58
Causa Spectandum
Pitam se pitam - da li je ovo posledica strategije "lako cemo", ili je posledica neceg dubljeg?

Cudi me da se "sveznajuci" jos nije oglasio, ali ono sta bi najmanje mogao da ucini jeste da zatrazi ostavke:

1. ministra vojske, jer nije znao sta mu podredjeni rade,
2. ministra MUP-a, jer nije znao za katastrofalnu siuaciju raspolozivih sredstava: koliko bese - 19 vatrogasaca, sa vozilima upitne ispravnosti
3. ministra za zdravstvo zbog, cini mi se svih 7 hitnih vozila
Tacke 2 i 3 su dodatno otezavajuce upravo zbog oruzarnice u Kragujevcu.
4. gradonacelinika Kragujevca zbog tasaka 2 i 3

Sada malo istorije bivse drzave.
U fabrici Borovo je pre 30 godina izbio strasan pozar, medjutim oni su imali sopstvenu vatrogasnu BRIGADU (oko 40 ljudi po smeni) i samo ta cinjenica je sprecila da ne dodje do velike nesrece, jer je gorio cuveni GTR. Pozar su ugasile vatrogasne jedinice iz Osijeka, Novog Sada i Beograda, a trebalo im je vise od 24 casa.
Preporuke:
21
1
15 sreda, 01 mart 2017 00:01
Ali ipak :))) Vandal from the East
Moje ,,fore,, se odavno prodaju jako skupo, a ako nisi primetio osim portala, postoje i Fb, socijalne mreze, skype i sl. Znaci ,,fore,, mi rade. Sta mislis, mnogo ,,slucajnosti,,?? I KO ima interesa da mu pre Izbora koji ce zapecatiti Sudbinu za duze vreme Srba,eksplodira fabrika?

Vlast okupatorska, Kvislinska Vojska srPije, NATO? Ili neko Treci ,,koji ne postoji,, ? :))) Nisi ti toliko naivan kao sto se pravis :) I lepo ti kazem, u pravu si, NIJE SLUCAJNO :)
Stas mislio Booone izbosne, da je BROZOVO VECNO i da ces moci kolko hoces po ZEMLJI SRBIJI ?

Inace nemam nameru da ponovo PRVI ulazim na Kosovo i ravnu Metohiju, ovaj put cu biti Vojna Policija (sto sam i bio) i terati ostale po kazni napred! Vi treba zbog izdaje i Bogoodstupnistva da se iskupute. Ako imate prilike :)

Moje (Nase) je da ,,Glavni Stab,, OVK i ,,vladu Kosove,, CIJE JE SEDISTE U BEOGRADU UNISTIM :)

Srpski otpad me se boji i treba, njime se ja bavim, Kosmet dolazi kasnije, prvo... OSLOBODJENJE!
Preporuke:
27
4
16 sreda, 01 mart 2017 00:21
Boško
Ministar odbrane Zoran Đorđević ranije rekao da je u 13.20 u Tehničko-remonom zavodu u Kragujevcu došlo do prve ekspozije u kojoj nije bilo povređenih ni stradalih.


Tipičan vrhunac debilizacije...

Umesto da je već podneo ostavku

(kao lični čin da prihvata odgovornost za izguljene živote) ili da je smenjen od predsednika vlada (da Vučić nije ista takva bitanga koji se sprdao sa ljudima tragično poginulim u poplavama 2014te u mulju izlivene reke "da su umrli prirodnom smrću")

"ministar" glumi "potparola za štampu"

Ali šta očekivati od pripadnika režima koji je izdao sve Srbe na Balkanu 90tih kapitulirao i predao Kosovo šiptarskim teroristima, i još potpisao legalizaciju kapitulacije "briselskim sporazumom"
Preporuke:
29
4
17 sreda, 01 mart 2017 00:26
Ali ipak :)))
A da da, ti bese onaj ,,strucnjak,, koga sam JA i jos neki citaoci napravili ma.... kada si ,,strucno,, objasnjavao ovde kako je kalibar 155 mm ,,masovno zastupljen,, u Vojsci Srb :))))

Hahaha

Naravno,kao i za ostale Lazi u kojima si UHVACEN prethodno ,,si bio iskusni strucnjak,, koji nije znao OSNOVNE stvari iz date oblasti.

Cccc, nego jel uvede vojska nam srpije taj Kalibar ? Ove 4 Nore koje jos nisu uvedene u formaciju su PRVA orudja tog kalibra u blizoj istoriji. Po tebi, taj kalibar je Masovno vec bio ihaaa jos od JNA :)))

Inace postovani citaoci, VRABCI koji su na kasarnama Vojske znaju ove stvari, kamoli bilo ko ko se imalo bavi ovim pitanjima. Sada je doticni (inace levo-komunisticki nastrojeni tipac koji je negirao postojanje Rasa jednom prilikom) ,,strucnjak,, za Mere zastite u proizvodnji municije i eksploziva.

Batka, specijalizuj se kad dobijes BOT zadatak za JEDNU OBLAST!!! Nemoj da saras, vojska ti je mnoogo specijalizovana oblast :)))
Preporuke:
23
4
18 sreda, 01 mart 2017 00:32
ANALITICAR
ALI IPAK

Srbin sam i nisam nikakav bosanac drugar . Da li znas sta pises , prakticno nasu Rusiju optuzujes da je ovo njena akcija . A da je sediste siptara u Beogradu slazem se . Trebao si gledati veceras proslavu dana Republike Srpske u Beogradu , prica Mile Dodik i kaze da mi Srbi iz Srpske zivimo u Bosni samo zato sto moramo a da u stvari zelimo da budemo sa Srbijom , na reci Dodika svi aplaudirase a grobar Nikolic stoji kao ukopan , ne pljesce , ako on ne pljesce mozes misliti sta tek sprema Srpskoj zapadni igrac iz BUGOJNA . Pozdrav i zamenio si me sa nekim
Preporuke:
39
5
19 sreda, 01 mart 2017 01:24
Boško
ANALITICAR
ALI IPAK

Srbin sam i nisam nikakav bosanac drugar .

E neka si mu reko.

Jeste da se ne slažem uvek sa tvojim "analizama" ali ovde si "milion posto" u pravu.

Ta "podela" Srba po teritorijalnoj pripadnosti koja je izvršena tokom komunističke okupacije da bi se Srpski narod odrodio jedan od drugoga, najuspešnije je sprovedena u "beograskom pašaluku" koji se bez problema decenijama odricao Srba koji su ostali okupirani od slovenaca, hrvata, "turskih muslimanskih bošnjaka", bugara, šiptara i "budućih milogoraca" te nije ni čudo što je režim 90tih u "titovoj srbiji" izdao sve Srbe na Balkanu i čak predao i deo "titove srbije" šiptarskim teroristima,

dok su okupirani Srbi po ostalim "titovim državama" "sa visoka" nastavili posprdno da gledaju Srbe u "beogradskom pašaluku" koji su najduže ostali okupirani od turaka umesto od austrougara...
Preporuke:
14
3
20 sreda, 01 mart 2017 01:39
Ali ipak :))) za Analiticara
Eto Brale sam si u Komentaru tvom rekao sve. Rekoh jednom prilickom, SVI ,,JAVNI,, na politickoj sceni Srbije i RS su ,,NJIHOVI,,! Njihovi znaci ZAPADNI.

Ako pratis sta pisem, objasnio sam da se ovo Kvazi ,,pro-rusko,, GLUMATANJE sprovodi po direktivi Zapada. Takva je i ona Lepenka u Francuskoj, takvi svi nasi. Ovim potezima se DUBINSKI I DUGOROCNO nanosi velika steta Rusiji. Ovo u CG oko ,,puca,, je primer kako se namesta Rusija na podrucjima na kojima objektivno ne moze delovati.

Ne sporim, i u samoj Rusiji je veliki Sukob. Izmedju seste kolone (ovi koji vide ,,brata,, u Dodiku i Vucicu, a to znaju ZASTO!) i na ruske Patriotske Snage koje se bore za Suverenitet i POTPUNO drugacije Drustvo i Drzavu (koja se verovatno i tebi nece dopadati hah).

Sta je delo Ru.... i MOGU LI TO DOKAZATI (HAHA) je Siroki pojam. Recimo ovako, procitaj jos jednom moje komentare i shvatices dali su Srbi bas ,,BEZ ORUZJA,, i dali cemo cutati i dalje. Nema vise. USTAJU SRBI !
Preporuke:
14
1
21 sreda, 01 mart 2017 01:42
Neša...
Disciplina, organizacija, ozbiljnost i odgovornost u svim društvenim granama je ogromna nula! Banana država. Šteta što stradaju nedužni. Nažalost, stanje se neće popraviti. Biće gore.
Preporuke:
11
0
22 sreda, 01 mart 2017 01:52
Ali ipak :))) za Analiticara
Ne Ne, nisam se tebi obracao. Nego onom BOT-u Negiju.I ,,sluzbenima,, koji dolaze ovde i prate ,,pisanje,, :))Za ostalo smo rekli, s time sto ni rece jedinu ne veruj onom vasem. I te kako je ,,njihov,,.U prevodu, spasava nas samo Bog i puska (takodje zavisno od toga ako nam se Bog smiluje i da nam tu ,,vintovku,,- ruske proizvodnje). Ali zaobravi da ce IJEDAN koji danas nosi vojnu i policijsku uniformu smeti da bude primljen u novu Srbsku Vojsku. Dok god lupamo o nekom ,,ujedinjenju,, i da neko je bio ,,obmanut,, ROBOVI CEMO BITI DOVEKA, s time sto nece nas ni biti za generaciju-dve.Znaci Vucko i Sasa Jankovic, i svi ,,javni,, nisu na vlasti i ne SATIRU Srbe zbog nekih medija i policije i para na vlasti, nego zbog SILE! A Silu (uz pomoc Nato Okupatora) sprovodi Vojska, u slucaju VS. Sluge Okupatora treba pobediti i unistiti, oni VISE NISU SRBI!Bleiburg nama ili Bleiburg njima!
Preporuke:
18
1
23 sreda, 01 mart 2017 02:37
Dijapazon
I baš na dan Republike Srpske i baš je teško pronaći "nestale"?!?
Preporuke:
7
0
24 sreda, 01 mart 2017 08:45
negi
@Ali ipak :)))....Kad si već bivši vojni policajac zašto se petljaš u artiljeriju i prizvodnju artiljerijske municije. Inače vas u vojnoj policiji odlikuje veoma visok koficijent pameti tako da su od svog naoružanja vama poverili pendrek a i baš ste se pokazali kao veliki ratnici,doduše kada vam dovedu zarobljenike.To su jedini neprijatelji koje ste vi videli.Inače poznati ste kao veliki Gugl stratezi ali mislim da si ti dokoni čuvar-portir u nekoj napuštenoj fabrici koji se svremena na vreme malo više zanese.Pozdrav.
Preporuke:
2
12
25 sreda, 01 mart 2017 09:35
Srki
ministar i premjer odma da podnesu ostavke.U Srbiji su radni uslovi gori nego u Africi
Preporuke:
10
0
26 sreda, 01 mart 2017 11:19
harun al rašid
Nekompetentna vlast, Vlada je sastavljena od sve samih lešinara koji nemaju pojma niočemu čega se dohvate, počevši sa vrhovnim dramoserom Vučićem, koji je jedino pokazao da je sjajan demagog. Pa nije ni čudo što mu vladavina protiče u aferama, padaju helikopteri, eksplodiraju skladišta, poplave potapaju pola Srbije, ministri mu šuruju sa kriminalcima...pitam se šta sve tek možemo da očekujemo ako ova banda ostane na vlasti?
Preporuke:
12
0
27 sreda, 01 mart 2017 11:44
ANALITIČAR
@ Ali Ipak

Hvala Bogu dragom da nisi brate mislio da sam ja nekakav " bosanac " jer si mi ti jako drag kolega na NSPM a inače volim jako NSPM i cijenim gospodu Đorđa i Slobu Antonića. Dakle, da rezimiram, ti misliš da su i Toma i Aca i Dačić i Šešelj i Dodik naklonjeni Zapadu, možeš li to obrazložiti jer Toma i Dodik važe za rusofile i za vezanje uz Rusiju naših zemalja.

Brate oduševljen sam situacijom u Siriji, NAŠI ih teraju na svim frontovima, da li si pratio da se TIGAR na Alepu spojio sa Kurdima i presekao ISIS, da li si pratio ofanzivu sjajnu na Palmiru PETE BRIGADE sirijske a zovu je ruska jer su Rusi savetnici. Nekako si deprimiran, nisam navikao to od tebe koji si pravi Srbin i patriota i koji nas izveštavaš šta je u našoj pravoslavnoj majci NOVORUSIJI i Rusiji. Zapadni analitičari kažu da je Putin bukvalno ponizio Erdogana i Ameriku u Siriji i upravo počinje rat Amerikanaca koji su sa Kurdima kontra Turaka. Samo da ti prenesem bratske pozdrave iz Republike Srpske. POZDRAV
Preporuke:
5
2
28 sreda, 01 mart 2017 13:11
Boško
ANALITIČAR

možeš li to obrazložiti jer Toma važe za rusofile i za vezanje uz Rusiju naših zemalja.


A Toma "rusofil" a stupio u titovu komunističku okupatorsku bandu odmah posle pripreme komunista za "odbranu zemlje" od intervencije SSSR kao u Čehoslovačkoj 1968 (kada je tito pobegao na Vangu i zatražio azil u Italiji sa kesama zlata koje je uvek držao pored kreveta znajući kao i svi svetski probisveti da grumenje zlata nema poreklo)

Toma "malo komunista" "malo četnički vojvoda" "malo podzapadnjak" "malo rusofil" "malo profiter"

odustao od kandidature za "rusofilskog predsednika" u korist "prozapadnog predsednika" uz "otpremninu" dokazujući da više voli "30 srebrnjaka" nego i Ruski i Srpski narod zajedno...

Nikolić je obična profiterska bitanga koji će sutra da bude i LGBT ako mu se isplati...
Preporuke:
11
0
29 sreda, 01 mart 2017 21:29
Ali ipak :))) za Analiticara
Hvala Hvala, pozdrav i za vas iz Srbske.

Kratko oko al-Shama... Daesh je gotov, turci osim na recima nece dalje do al-Baba i granice (podelili su Kurde u dogovoru sa Asadom i Rusima), Tadmur (Palmiru) uzimace nasi klasicno, sad okolne visove ali siri obuhvat nego prosli put, izlazak na put za istok i Daesh ide u bezaniju. S time da im iznuruju rezerve avijacijom i artiljerijom. Na drugom kraju je ,,trka za Raqu,,. Armija ce uskoro krenuti i na Tabqu i sa severa uz Eufrat. Nije cudo i da sam Daesh napusti grad kad mu GAZDA (ZAPAD) kaze, u korist Kurda koji su podosli na 7-8 km do grada. A verovatnije ce biti bitka, tipa ona oko Mosula. Pitanje broj 1 je dali ce Amerikanci i Zalivske zemlje intervenisati kopnenin snagama.... To je novi momenat o kome ,,politika,, treba svoje reci. Da dobijamo manje vise Rat u Siriji nije sporno. Igra se zadnja cetvrtina u svakom slucaju.
I stanje u Ukropiji se zahuktava, videcemo, pametan se ne moze biti iz ove perspektive.

Pisacemo
Preporuke:
4
0
30 sreda, 01 mart 2017 21:39
Ali ipak :)))
Mashala Mashala.... kako si pogodio da sam i ,,zatvordzija,,... ziva istina. Podosta i to radio. A i formalno-formacijski sam to (uz jos neke VES-ove i VUS-ove). Zove se ovde sluzhba na Gauptvahte. To mu dodje ko sabirno mesta za zarobljenike i ostale povatane

Inace za tvoju info uglavnom u vojnu policiju uzimaju iz nekog roda, pa tesko da nas ,,glupe,, skoluju specijalno. Znaci prvo si nesto trupno, pa odes u VP. S time sto su kriterijumi psiho-fizicki malo VISI nego sto djokica zamislja... ali nebitno :)

Vidi se i po pisanju da mi je ,,nivo,, cuvara u fabrici ili skladistu. S time sto i cuvari i obicni vojnici ZNAJU BAR OSNOVNE STVARI KAO KALIBRE, pa ih ne uvacuju kad glume ,,eksperte,, na SITNE FORE :)

Inace posto pratis-te moj ,,Lik, rad i delo,,... rekoh ti, ne da volim artiljeriju, naprotiv, ali Oruzni sistemi Ratne mornarice uz Navigaciju-hidrografiju, prave i da NECU, DA MORAM ZNATI hah :)

Nego drzimo se mi teme, Nad Kragujevcem ZIVA VATRA SEVA da vidimo...
Preporuke:
3
0
31 četvrtak, 02 mart 2017 09:18
negi
@ Ali ipak :)))....Nemam nameru da se bavim sa vama Gurijevim "portirima-čuvarima" već onim što se desilo u Tehničko remontnom zavodu Kragujevac.Sada raspoložive informacije potvrđuju moj komentar o uzroku požara i eksplozije u Kragujevcu a ti se slobodno bavi svojim teorijama.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner